Direct contact? Bel: +31 33 4950004

Home > Projectcoördinator

Vacature Projectcoördinator

Wat?

Wanneer er een vakantie moet worden geboekt voor jouw vriendengroep, ben jij degene die als eerste wordt aangekeken en gevraagd om dit te doen maar ben jij ook degene die dit graag oppakt. Want als jij de touwtjes in handen hebt dan weet je in ieder geval dat alles goed is. Je bent immers goed in het bewaren van overzicht. Voordelen: een leuke vakantie en een fijn gevoel omdat iedereen dit aan jou te danken heeft. You’re welcome!

Zo werkt de functie als projectcoördinator bij Kriton ook. Jij wordt namelijk verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille. En als je er klaar voor bent krijg je steeds complexere klanten en opdrachten. Wat dit inhoudt? Jij mag alles in werking zetten voor de klant in kwestie met betrekking tot nieuwe trainingsprogramma’s, coaching trajecten en andere projecten. Een functie waarbij jij, net als bij het boeken van een vakantie met vrienden, van A tot Z in de lead bent. Uiteraard schakel je met de manager of projectleider om sommige knopen door te hakken. Je vindt het leuk om met diverse partijen (en dus mensen) te schakelen, of dit nou; klanten, deelnemers en of freelancers (trainers en acteurs) zijn. Het enige verschil met het boeken van een vakantie is dat je hier een portie gezellige collega’s hebt en je betaald wordt om dit te doen!

Waar?

Welkom bij Kriton. Kriton is een kleinschalig bedrijf maar met veel (diverse) projecten. Wij zijn een specialist in opleidingen en support voor accountants, auditors en finance professionals. Door de uitbreiding met Spijkman training en organisatieadvies focussen wij niet alleen op de ontwikkeling van vaktechnische thema's maar steeds meer op de vaardigheden en competenties van accountants. Kortom; een totale specialist in opleiden en begeleiden van accountants en accountancykantoren.

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand die ons kan ondersteunen op het label Spijkman training en organisatieadvies. Hierbij zal je dus ondersteuning bieden bij projecten binnen het accountancy, maar ook arbeidsbemiddeling, letselschade en advocatuur.

We werken hybride, dus deels vanuit huis maar ook op ons kantoor in Driebergen. Je hoeft je eigen boterhammen niet mee te nemen naar werk (al mag dit uiteraard wel) want voor de lunch wordt gezorgd, dit doen we altijd gezamenlijk met degenen die op kantoor zijn.

Werkdag?

Aangezien geen enkele dag hetzelfde is voor jou, is het moeilijk om een voorbeeld te schetsen. Maar een maandag zou er zo maar als volgt uit kunnen zien:

  • Maandagochtend beginnen wij met koffie: wie kan en wil komt bij elkaar om het weekend te bespreken, gekke verhalen te delen en/of moppen te tappen.
  • Vervolgens scan jij jouw mail om de belangrijkste prioriteiten van de dag te bepalen.
  • Één van de offertes is akkoord! Tijd om een ‘kick-off’ in te plannen en een planning op te gaan stellen voor dit nieuwe programma.
  • De telefoon gaat: één van jouw klanten vraagt om een nieuw datavoorstel te doen voor een training. De training viel dusdanig in de smaak dat zij graag met jou vooruit plannen!
  • Tijd voor pauze! Of je nou op kantoor zit (waar wafels zijn) of je werkt vanuit huis: neem gerust de tijd om te genieten van jouw lunch.
  • Een trainer belt en wilt graag even evalueren over een programma en toevallig uit jouw portefeuille! Je pakt de vragenlijst erbij en maakt dit meteen in orde, zo die mooie terugkoppeling staat op papier. Je deelt dit gelijk met je relatiebeheerder.
  • Er komt een coachee binnen voor een afspraak, je ontvangt hem/haar met een lekkere barista-waardige cappuccino en geeft aan de coach door dat de afspraak er is.
  • Je belt even met jouw manager om gezamenlijk te kijken naar wat jij nog graag wilt doen vandaag en wat minder haast heeft.
  • Hoewel de bel niet gaat, zit jouw tijd er alweer op. Je hebt ontzettend veel gedaan, goed bezig!

Herken je jezelf?

Wij zoeken jou als jij beschikt over het volgende:

  • Je bent goed in het bewaren van overzicht en hebt een oog voor detail.
  • Jij deelt graag ideeën en neemt graag initiatief.
  • Organisator is je tweede bijnaam.
  • Je focus ligt bij het bedienen van je klant.
  • Een gezonde dosis enthousiasme en humor.
  • Telefoonangst staat niet in jouw woordenboek.
  • Je vindt het leuk om teamuitjes te organiseren: spelen wij gezamenlijk Among Us, levend Stratego of gaan we een (online) escape room doen? Jij bepaalt!

Wat krijg je terug?

Als jij het bovenstaande bent dan mag je hier uiteraard ook wel iets voor terug verwachten. Daarom krijg jij (minimaal) het volgende:

  • Een jaarcontract (om mee te beginnen).
  • Contract voor 24-32 uur, wat jij het liefste hebt.
  • Een marktconform salaris en winstdeling aan het begin van het nieuwe jaar.
  • Goede reiskostenvergoeding en waarbij het Openbaar Vervoer volledig wordt vergoed.
  • Je komt te werken in een hecht team dat niet alleen geïnteresseerd is in cijfers, maar ook in elkaar.
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid: jij bent tenslotte de expert!
  • Werken vanuit een gloednieuw kantoor. Alles is hier aanwezig: een verstelbaar bureau met twee schermen en een goed gevulde koelkast voor de gezamenlijke lunch.
  • We houden Kriton-dagen, waarin we het bedrijf en elkaar naar een nog hoger niveau tillen.
  • De leukste collega’s (mede projectcoördinatoren) die er zijn.

Heb jij het bovenstaande gelezen en nog niet gesolliciteerd? Grijp nu je kans! De gesprekken vinden z.s.m. plaats. Als je wilt reageren, mail dan jouw CV en een duidelijke motivatie(brief). naar: Info@spijkman.nl

Mocht je eerst nog vragen hebben dan zijn wij bereikbaar via: 033-4950004