Direct contact? Bel: +31 33 4950004

Home > Administratief medewerker

Spijkman zoekt een administratief medewerker (8 uur)

Schrik jij niet van de woorden ‘nauwkeurig’ en ‘overzicht’? Dan ben jij, als echte spin in het web, voor deze vacature op de juiste plek.

Binnen jouw rol als administratief medewerker ben jij namelijk verantwoordelijk voor de administratieve processen binnen Spijkman training & organisatieadvies. Dit houdt in dat jij samen met de projectcoördinatoren zorgt voor een goed verloop van onze projecten. Dit doe jij onder andere door: facturatie voor te bereiden, debiteuren- en crediteurenbeheer uit te voeren, contact te onderhouden met klanten en leveranciers. En van zo af en toe een secretariële werkzaamheid ben je niet vies zoals boodschappen doen, inventaris bestellen of post verzorgen. Al met al een leuke functie voor een aantal uren in de week!

Waar

Welkom bij Spijkman training & organisatieadvies. Spijkman is een kleinschalig bedrijf met veel (diverse) projecten. Door de diversiteit in de projecten zijn wij gespecialiseerd in de volgende branches: accountancy, advocatuur, arbeidsbemiddeling, banken en verzekeraars.

Wij werken deels vanuit huis en deels op ons kantoor in Leusden. Je hoeft je eigen boterhammen niet mee te nemen naar werk (al mag dit uiteraard wel) want voor de (uitgebreide) lunch wordt gezorgd. Heb je zin in: wafels, crackers/toast met hummus en/of een gekookt eitje? Alles mag! Over het algemeen lunchen wij namelijk graag gezamenlijk, wel zo gezellig.

Werkdag

Een gemiddelde werkdag voor jou ziet er als volgt uit:

  • Jij komt binnenlopen en checkt eerst even de brievenbus.
  • Vervolgens drink je voor dat je de administratie induikt nog gezellig een kop koffie met collega’s.
  • Je checkt je mail of er facturen zijn binnengekomen en gaat deze vervolgens verwerken.
  • Je opent het facturatiesysteem en voert de trainingen en coachings die in de afgelopen week verzorgd zijn in.
  • Tijd voor de lunch: één van de projectcoördinatoren heeft weer een eigen baksel meegenomen om te proberen.
  • In de middag heb je overleg met de relatiebeheerders over de facturatie van de afgelopen maand.
  • Je komt erachter dat het papier en blocnotes bijna op zijn, snel nog even een bestelling eruit.
  • De laatste inkomende facturen heb jij verwerkt en dus is het tijd om naar huis te gaan.


Herken je jezelf? (Profiel)

Jij bent een geschikte kandidaat voor deze functie als jij:

  • Minstens een MBO-3 diploma hebt.
  • 8-16 uur per week beschikbaar bent.
  • Al enkele jaren ervaring met administratieve taken hebt.
  • Goed het overzicht kan bewaren en nauwkeurig bent.
  • Communicatief vaardig bent en het leuk vindt om met diverse partijen te schakelen.
  • Het leuk vindt om in de gaten te houden wat het kantoor nodig heeft en/of goed kan gebruiken.

Wat krijg je terug?

Als jij het bovenstaande hebt en bent dan mag je hier uiteraard ook wel iets voor terug verwachten. Daarom krijg jij (minimaal) het volgende:

  • Een marktconform salaris en winstdeling aan het begin van het nieuwe jaar.
  • Een jaarmaanden contract om mee te beginnen.
  • De vrijheid om jouw eigen uren te verdelen over de maandagen, dinsdagen en e.v.t. nog een andere dag in de week.
  • Een informeel (en flexibel) team dat graag met elkaar meedenkt.
  • Vrijheid en verantwoordelijkheid: jij bent tenslotte de spil van onze administratieve afdeling!

Heb jij het bovenstaande gelezen en nog niet gesolliciteerd? Grijp nu je kans! De gesprekken vinden z.s.m. plaats. Als je wilt reageren, mail dan jouw CV en een duidelijke motivatie(brief) naar: Info@spijkman.nl

Mocht je eerst nog vragen hebben dan zijn wij bereikbaar via: 033-4950004